2010. február 9., kedd

73. Clasica Mendoza-San Juan 185 km, teljes befosas

Sajnos teljesen el vagyok vagva a kulvilagtol, jelenleg a Forjar Salud csapat irodajabol irok, a gepem kifingott, mostmar a bios-ig sem jutok el. Roviden: vasarnap rettento faradtan es nagyon furcsa libegos allapotban 38 fokban rajthoz alltam a 73. clasica Mendoza-San Juan versenyen, az egyik legfontosabb verseny a regioban es az orszagban egyarant. Tomoren: 4 ora teljes befosas, 180-as ATLAGPULZUS. Lehet beirni a tudomanyok nagykonyvebe, mert 4 orat laktatkuszobon nem ertem, hogy lehet menni... 2 percre jottem meg az elejetol egy kisebb csoporttal, 45.3 km/h atlag, ami itt van, annak a fele sem trefa. A Richeze-csalad Mauro-ja nyert, akinek a tesoja, Roberto pl. a Betonexpressz olasz feleben teker. Jo geneket osztottak le a csaladban...
Nezomennyiseg eszmeletlen, orjongenek, 2 radionak adtam interjut, mint MAGYAR, a penteken kezdodo 8 etapos Vuelta San Juan-ra pedig hivtak egy csapatba, akikkel ma targyalok - hogy sikerul majd magam osszerakni addigra, azt nem tudom, ugyanis januar 15-tol feb 1-ig tulajdonkeppen ejjel-nappal buliztam, es olyan faradt vagyok hogy az leirhatatlan. Aki komal engem, az kivanjon mindenfele jot, hatha segit!
San Juan-rol roviden annyit, hogy egy igazi kis porfeszek, azonban sehol a vilagon nem imadjak ennyire a kerekparsportot es a versenyzoket, mint itt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése