2006. szeptember 18., hétfő

Majdnem lezúzott egy traktor

Nem fogok most sokat írni, mert eléggé elfáradtam a mai tekerésen és azt sem fogom ecsetelni, hogy minden nap min. 3 akasztanivaló vadbarom állat autóssal találkozom, viszont azt elmesélem, hogy ma egy utánfutós traktor majdnem kinyírt, szó szerint. Szép mezők között haladtunk Úny után valahol, kicsit lemaradtam a Szobától, lejtő és kanyar, szerencsére láttam, hogy jön a traktor - azt azonban nem gondolotam, hogy a teljes utat elfoglalja, sőt, a barom állat még ki is egyenesítette a kanyart, hiszen utánfutóval traktorral racingelni kell ám. Esélyem nem volt az úton maradni, szó szerint frontálisan lezúzott volna, úgyhogy lefutottam az út mellé és zakó nélkül megúsztam.
Kösz, őrangyal haver!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése