2009. június 21., vasárnap

Finom muzak: Minilogue - Animals cd2

A Minilogue nevű svéd produkciót régóta ismerem és szeretem, bár az elmúlt pár évben olyan zenéik jöttek ki, amiket elég hamar töröltem meghallgatás után. Az Animals album esetében és is hasonló volt a helyzet, mert az album 2 cd-ből áll és ebből csak a cd2-t, az ambient albumot tartottam meg - ez azonban zseniális és egyre jobban szeretem. Helyenként "igazi ambient" tehát vegytiszta és ritmusszekciótól mentes, úsztatós, az a track pedig pl. ahol kellemes, nyugtató hangon beszél az ember ("animals with no eyes, yet not blind"), igazi chill out, rádióban véletlenül hajnalban meghallod és azt mondod, hű de okos zene típus. Az elmúlt két hétben jónéhányszor relaxáltam délután vagy aludtam el este erre az albumra. Egyébként az album mellé egy 80 perces DVD is készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése