2010. április 13., kedd

Búcsú Argentinától - új kalandok Braziliában, holnaptól Volta do Gravatai 2.2

Az elmúlt hónapokban rengeteg dolog történt, amikről egyelőre semmit nem irtam, de a gépemen van néhány sztori, amik talán valamikor napvilágot látnak majd.
Elköszöntem San Juan-tól és a rengeteg embertől, akiket ott megismertem, megszerettem.
Új kalandok kezdődtek, szombat éjjel busszal mentem Buenos Aires-be, ahol már vártak az új cimborák, a Start team tagjai, majd átmentünk La Plata-ra, ahol 1 nap után már mentünk is tovább Braziliába.
Hétfőn reggel 5-kor indult a móka, 300 peso befizetése után el is hagyhattam az országot, majd elindultunk először Sao Paolo-ba, majd onnan vissza délre Porto Alegre-be. Este 8-kor teljesen halottan érkeztünk meg a hotelbe, Porto Alegre repteréről a versenyszervezés részéről biztositott 2010-es gyártmányú "pereces" Volkswagen busszal 120-szal lökette neki egy csinos kis laza csajszi.
A kaja fantasztikus!
Holnaptól megkezdődik a kemény munka, a Volta do Gravatai, 5 szakaszos, UCI 2.2-es (Tour America) verseny, az első szakasz 180 km, Gravatai-ból az állitólag gyönyörü, fehérhomokos tengerpartra fogunk megérkezni.
Remélem tudok minden nap irni. Szoritsatok!

3 megjegyzés:

  1. HAJRÁ PEPE FIAM!

    MUTASD MEG NEKIK MIT TUDSZ!

    TATA

    VálaszTörlés
  2. Ez hihetetlen jó blog!!!
    De most komolyan, miért nem versenyezteted olyan helyeken mint a www.blogverseny.info ? Ilyen tartalommal simán nyernél!
    Mira

    VálaszTörlés