2010. március 19., péntek

Kozeledik az Argentin szezon vege - alakul a formam

A Chepes utani nagyhalal utan megint egy kisebb szuperkompenzacio kovetkezett es elkezdtem haladni. Egyre kevesebb verseny van, igaz, meg tart a 10 etapos Vuelta Mendoza, de kozben itt, San Juan-ban vasarnap volt egy un. "libre" verseny, valami olyasmi, mint egy verseny otthon, ahol mindenki indulhat. Elozo este egy remek vacsorara kaptam meghivast, ahol pingpongoztunk hajnali kettoig, jollehet a huszabalas miatt igen rosszul aludtam, du. 5-kor megsem volt problemas elrajtolni a mindossze 75 km-es versenyen (egy kis kolat azert innom kellett, mert nagyon almos voltam).
A verseny a kornyeken volt, ismeros helyeken, vegig oldalszel es ket kis pup (amit nagyon elveztem), 6 kort mentunk, ennek nagyreszet igazi barom modjara vegighuztam elol, mert hogy "en most edzek". Az utolso korben a pupon vegre sikerult a sort megszakitanom, onnan par kili volt a celig, azonban 5-en megis hazaertek, mivel rajtam kivul nem sokan akartak elol menni, a mezonysprinten 3. lettem. 43.5-es atlag lett, mondjuk hogy egy "joskapista" versenyen - hat, van tempo errefele...
Hetfon a laza edzes vegen 30 kili steher volt 70-nnel, kedden csoportos edzes, szetverettem magam, 2 ora, 37-es atlag, szerdan hegyre mentunk, tegnap megint csoportos veretes.. ma-holnap pihenek es vasarnap a szezon utolso versenye, a mult vasarnapi palya variansan 105 km.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése