2011. március 23., szerda

Kegyetlen sorscsapas

5 csodalatos, elmenygazdag Del-Amerikai honap utan mar hazafele tartottam vasarnap, marcius 20-an a sao paulo-i guarulhos repteren a tobbiekkel, amikor a hotel fele menet a buszra pakolvan eltunt a legfontosabb ertekem, a laptoptaskam, benne 2 laptoppal, a regi Dell Inspiron 9300 es az uj feher Sony Vaio 15.4 i5 processzoros gepeimmel, rajta minden adatommal, a zeneimtol az edzesnaploimon at a fotokig, magyarul MINDEN munkammal. A taskaban volt meg 2 db HD, amin raadasul ott voltak a biztonsagi menteseim is, tehat MINDEN ELVESZETT, a legfrissebb masolataim talan 2 evvel ezelottiek. Meg egy kis extra, hogy az utlevelem is a taskaban volt. Itt ragadtam egy 20 millios kegyetlen betondzsungelben, egyedul, a legfontosabb ertekeim nelkul. Az utlevelemet a konzulatoson intezek, ma oda kellett volna erniuk a papiroknak, megsem ertek meg oda..
Kegyetlenul elbant velem most az elet, es nem az anyagi vesztesegrol beszelek, hanem arrol, hogy az ELETEM volt a gepeken.
Az ember termeszetesen remenykedik, mert volt biztosagi kamera, minden lathato volt, nem az utcan tortent, stb. a rendorseg mar megnezte a felvetelt, vasarnap ejjel meg azt mondtak, hogy "van remeny" de azota semmi hir...
Ma 5 orat setaltam ebben a betondzsungelben, kozben azon gondolkoztam, hogyan fogom ujraepiteni az eletemet..
Adept meghalt..

1 megjegyzés: