2009. május 16., szombat

Megérkezett az új team gép! Merida EVO Scultura 909 com 20



Végre így május vége felé megérkeztek a team bicajok. Meg kell, hogy mondjam, nagyon tetszik! Ismét szép fehér alapú bicajom van, ami nagyon menő és nemes, brutál nagy csövekből, nanotechnológiás karbon, 900 g alatti váz, 280 grammos villa, szép az egész. Meglepetés pozitívum, hogy a gyári randa FSA stucni és kormány (ami ugyan K-Force karbon kormány volt) kaptunk az új Ritchey wet white főstricis stucniból és kormányból, ami nekem amúgy is baromira tetszett! A Dura Ace karbon kerekeket, amivel a bringa érkezett, azonnal új állapotban eladásra bocsájtom, helyette bekerült a Lew/Reynolds kerékszettem, a gép így most UCI legal limit körül mozog súlyban. A wattmérő átrakásához szervízre van szükségem, és ma, szombaton már nem tudták megoldani, ennek ellenére úgy döntöttem, hogy holnap a Kínok Kínján az új géppel indulok - az átmozgató edzést ma még a Felt-tel mentem, igen jól ment, szaladtak a wattok, összerakás után pedig lementem kipróbálni az új gépet - ***szott jó! Csodálatosan siklik, nagyon szalad, kényelmes, jól irányítható és olyan könnyű, mintha semmi nem lenne alattam.
Remélem jó döntés volt az új gépet választani holnapra és meg is lesz az eredmény, amit szeretnék - az elején végezni, sajnos tudom, hogy jönnek betonosok is, pedig úgy érzem, főleg a csapat támogatásával, hogy képes lennék megnyerni a versenyt. Meglátjuk, mit hoz a holnap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése