2009. július 29., szerda

Az Astana szappanopera

Lance Armstrong-ot régen nagyon tiszteltem, mert úgy gondoltam, hogy hasznos, amit csinál a rák ellenes harccal kapcsolatban - sőt, még mindig így gondolom. Arról, hogy ő maga milyen ember, folyamatosan változik a véleményem, minden bizonnyal egy igazi redneck, in-your-face texasi paraszt - ettől függetlenül amikor a Tour-okat nyerte, nekem még ez is imponált, a The man himself, aki odateszi magát mint gép és aláz. Engem nem azzal lehet megnyerni, amit most művelt, pacsizok, integetek, szenvedek, amit a franciák szeretnek, szerintem nem ettől lesz jobb arc valaki.
Az Astana-n belüli cirkusz illetve az arc, amivel a dobogón állt, egyértelműen mutatták, hogy neki nagyon nem tetszik ez a harmadik hely és mindent meg fog tenni hogy lealázza jövőre a Pistolero-t.
Az óvodás odamondogatás a Twitter-en pedig halál ciki.
Contador nyilatkozata eredetiben:
http://www.rtve.es/deportes/20090727/contador-relacion-con-armstrong-nula/286686.shtml
angolul:
http://www.guardian.co.uk/sport/2009/jul/28/alberto-contador-lance-armstrong-tour-hate
Röviden és visszafogottan annyit mondott, hogy nagy kerékpárosnak tartja, de személyes szinten nem tartja olyan sokra...

Erre LA a Twitter-en beszólt neki:
"hey pistolero, there is no "i" in "team". what did i say in March? Lots to learn. Restated."

Ez a tipikus LA-féle beszólás, ("Fuck you Chiapucci") én vagyok a nagyöreg, neked még sokat kell tanulnod, pont LA tud arról sokat mesélni, mi az hogy "nincs olyan hogy ÉN a csapatsportban"..
Egy biztos, jövőre a Team Radio Shack alaposan fel lesz szerelve, hogy a Pistolero meg legyen szivatva. "Don't mess with Lance.." Lance ugyanis a Keresztapa.

1 megjegyzés: