2009. július 30., csütörtök

Egy utolsó erős hétvége a nyári pihenő előtt

Megint sikerült túlzásba vinnem az edzést, hiába tudtam, hogy ez az, amit lenginkább elcsesztem az elmúlt évben (a "train hard, rest hard"-ból a második hiányzott) idén a PMC figyelembevételével fokozatosan emeltem a terhelést és ún. pihenőhetet soha nem tartottam, mivel azt olvastam, hogy az intenzitást soha nem lehet elhagyni. Úgy tűnik azonban, hogy ezt sem lehet bírni, december óta nem volt olyan hetem, amiben ne lenne intenzitás, március óta pedig szinte minden hétvégén 1-2 kermény edzés után 1-2 kemény versenynap a hétvégén. Hiába tartok néha két nap pihenőt egy erős hétvégé után, a feltevésem az, hogy a szimpatikus idegrendszerem bekapcsolta a "fight or flight" mechanizmust, ebből eredően az 1 éve ilyenkor még 37-es ébredési pulzusom már jó ideje 47 alá nem akar lemenni és érzem, hogy feszült vagyok. Visszatérve arra, amiről írni akartam, a felsorolt okok miatt nagyon várom, hogy tarthassak végre 2 laza hetet, ami után nekirugaszkodunk a szezon utolsó részének aug. végén és szeptemberben még pár versennyel. A betervezett aug. eleji két laza hetem előtt az utolsó komolyabb erőfeszítés most hétvégén az UCI kategóriás GP P-Nívó és GP Betonexpressz lesz, melyek közül elsősorban az első izgat, azon szeretnék maximálisan megfingani, az sem baj, ha vasárnapra nem marad erő.
Várható csapatok: Perutnina Ptuj, Puris Kamen, szlovákok és gondolom még pár ismert arc az elmúlt hétvégéről. Magyarok: Betonexpressz, Tusnad, Gofast-Kommuna mix, Csepel, P-Nívó CMH, Postás, Szegedi KSC, Contact SE Pécs és a híres nevezetes FTC-Merida-ReVO2lution..
Szombaton Tiszaroffról (erről még életemben nem hallottam) indulunk és a Kékestetőn lesz a befutó 174 km megtétele után. Remélem nem fogunk leszakadni szélezésnél olyan hamar, hogy limitet kapjunk, ugyanis 5% a limit, ami elég szigorú, de hát UCI 1 naposon ez van.
Vasárnap unalmas alföldi kerékpározás várható, feltehetően szélezőparádéval.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése